Metody płatności i wysyłka

PŁATNOŚCI:

Płatności za dokonane zakupy w sklepie internetowym Rosenthal.pl odbywają się dwoma najbezpieczniejszymi na rynku kanałami:

1.

Przelew tradycyjny - po zaakceptowaniu zakupu w koszyku sklepu internetowego, automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie na adres email podany wcześniej w formularzu osobowym. Znajdować się tam będzie lista zakupionych produktów, dane klienta, a także dane sklepu internetowego razem z numerem konta bankowego, na które należy dokonać zapłaty za wybrany wcześniej towar.
===============================================================================================

2.

Przelewy24

Przelewy24 - po zaakceptowaniu zakupu w koszyku sklepu internetowego nastąpi przekierowanie do portalu płatniczego Przelewy24. Dzięki temu uzyskamy błyskawiczną możliwość zalogowania się na koncie bankowym, gdzie wszelkie dane dotyczące transakcji będą już wprowadzone - wystarczy tylko potwierdzić chęć zapłaty. Wykorzystanie tej metody płatności przyspieszy dodatkowo transakcję, ponieważ obsługa sklepu internetowego po otrzymaniu informacji o wyborze tego rodzaju płatności, niezwłocznie przystępuje do realizacji zamówienia, nie czekając na zaksięgowanie zapłaty na koncie sklepu internetowego. Przlewy24 umożliwiają również płatność Kartą Kredytową przy 100% gwarancji bezpieczeństwa jednej i drugiej metody płatności. Całość zostanie potwierdzona drogą mailową.

===============================================================================================

WYSYŁKA:

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej DHL
- Odbiór osobisty:  Rosenthal Outlet , ul Stanisława Zwierzchowskiego 27 , 61-249 Poznań . Odbiór od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:30-16:00.
- Paczkomatów InPost

Koszty dostawy wynoszą:

Zamówienia o wartości 500 pln i powyżej wysyłane są na koszt sklepu internetowego. W tym przypadku Sklep internetowy decyduje o wyborze dostawcy.
Dla zamówień powyżej 500 pln nie ma możliwości wysyłki poprzez Paczkomaty.
Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

3. Termin realizacji dostawy wynosi : DHL 1 dzień roboczy, Inpost paczkomaty 1 dzień roboczy, odnosi się do terminu realizacji firmy kurierskiej licząc od pełnego skompletowania zamówienia- o czym klient zostanie powiadomiony mailem.

4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.
===============================================================================================